2026
www.margitszigetijoga.hu login

Szakdolgozat

Bhaktivedanta Hittudományi Főiskola ; Készítette: Könyves András BHF Teológus szak Budapest 2024.01.26.

2024. január 27.
szombat 13:34
álláspont

A hangtartomány vizsgálata

A hang alapú megértés válfaja

Elalváskor, az értelmezés zónákban megjelenő visszhang működési elveképen megérthető, hogy az ingerület feldolgozó rendszer (mely olyan mint a csiga és úgy is mozog), létesít egy önfeldolgozó kiernyedő állapotot.

Ezen állapotban, csupán azon természetes visszhang keletkezik, mely a receptorok által értelmezési tartomány leginkább intenzív szakasza hozza létre a látott és hallott környezet memorizálandó tételének világképét.

˘Folytatásért görgess a kép alá.˘

A nyilvánvaló ebben az, hogy az adott kommunikációs hangsáv, mely más néven szólal meg az elalvási szakaszban befolyásolható és mint szinkron hang rávehető a kommunikációs bizonytalanság és a szándékos befolyásoló felhanggal, persze ehhez tartozik egy hangrend is.

Ennek előidézésére képesé kell tenni a szervi körülmények okán a testet. A buborék testidegen, csupán akkor keletkezik, amikor az étel bizonyos lebontási szakaszban intenzitását tekintve sürgetővé válik. A sürgetés hatására, mint a csiga húzodása, az idegrendszer szövetképesítése is azonosan mozdul az agyban. Az agyi ingerületek, ezért intenzív képet állítanak elő., ezek az állítások viszont képesé teszik az átrendeződést. Ekkor a memória receptorokban tárolt képek, hangok és látványok ismét aktívá teszik a látottakat, de ezen változást lehet előidézni, és ekkor át lehet formálni az emlékképet vizualizációval.

A vizuális „átütés” olyan erős ebben az időszakban, hogy valódi emléket, egy valótlaná, lehet tenni.

Olyan ez mint a vízmértékben a buborék, ha jó helyen van akkor a körülötte lévő hangvilla a környezeti zaj hatásra rezgést indukál a gondolati szférában és rávetíti a szem retinájára, a fül elcsépelt járataira, és végül a többi megy magától.

Azaz röviden Paramathma.

A.C. Bhaktivedanta Swami Prabhupáda, a nemzetközi Krisna tudat szervezetének alapítója, ezért és más okokból egyaránt, napi 16 kör Hare Krisna mantra éneklést írt fel követőinek számára. Ismeretes, hogy Prabhupáda polgári életében gyógyszerész volt, ezért minden olyan tanács, mely az egészség megőrzésre vonatkozik könyveiben, megalapozott, figyelmet, tiszteletet érdemlő. A legnagyobb misztikum övezi a mantrázás egészségügyi, mentális hatására vonatkozó tapasztalatokat és kérdéseket.

Egy betű képzésének a helye a szájban korlázozza a következő betűk lehetséges halmazát, különben elgáncsolná a kielythetőséget. Ha minden igaz, maximum 2 hangot lehet átugrani, ezért a betűk halmazához tartozó lineáris vonalak meghatározásához a beszélt nyelv általánosítható ütemére van szükség. Ennek értelmében, a társadalmi töredezettség, nem egy országra vonatkoztatható, hanem elsősorban a nyelvre. Ennek értelmében minden nyelvi sajátosság, egy termelésre, egy placra vonatkoztatható. Akik a part közelében halásznak, Ők a széllel szemben értendő szavak alapjaiban vannak bizalommal, akik az erdő sürűjében tartják a fejszét értékesnek, azok szavai ezen tevékenységhez közelednek intenzíven.

ॐ HATÁROZAT

A talajtfogó vizet is érik figyelmeztető lövések. Az alkuszik meg a kiejtés terén, aki érti a hangképzés alapjait. Az ajakkal képzett szavak, azok elsődlegesem túlcsúcsodása, csak közeli mimika tekintetében érthetők, távoli halk használat esetén zavartá váló kommunikáció alapját képzik. A torok erős szavak, azok képzéséhez használt karakterek, erőssen utasító jellegűek. Ahogyan a természetben is vannak távolsági korlátok, így vagy úgy nincs elegendő nyelvi mozgási lehetőség a fogak és a padlás tekintetében, minden kifejezést egységesen egy szóba terelni.

Szalay Borbála:

Helyesírás versben



Tudjátok-e, Icu, Samu,

mely szó végén rövid az u?

E szavakat versbe szedtem,

el is mondom néktek menten.

Szürke az ég, mint a hamu,

fészkén ül már gólya, daru.

Hazafelé baktat Pityu,

húzza vállát két nagy batyu.

Az egyikben fura áru,

bábszínházhoz sok-sok bábu.

A másikban drót, szeg, gyalu,

épp ezekre vár most apu.

Nincsen messze már a falu,

látszik a sok rácsos kapu.

A kapuban ott áll anyu,

azt lesi, hogy jön-e Pityu.

Szürke az ég, mint a hamu,

elszenderül gólya, daru,

s ha bezárul minden zsalu,

elalszik az egész falu.



2. osztályban tanuljuk nyelvtanból, hogy a szavak végén legtöbbször hosszú ú, ű van.

Vannak azonban kivételek, amelyeknek a végén az u,ü rövid: alku, anyu, apu, áru, bábu, batyu, daru, falu, gyalu, hamu, Icu, kapu, lapu, Pityu, saru, satu, zsalu-

eskü, menü, revü, ürü stb.

Ezeknek a kivételeknek a megjegyzését segíti a fenti vers megtanulása.


/ VERSEK, DALOK / SZALAY BORBÁLA: HELYESÍRÁS VERSBEN

Ezért és végérvényesen egyetlen éréket, csak egy szóban tárolunk, a tárolás tekintetében a képzésben létéért küzdő karakterek, mássalhangzók és magánhangzók kötődnek az érték méretéhez és a szó toldaléka, átolja annak értelmében kapcsolósó szavak irányába az értelem kigészítését, azaz a várható válasz mesterséges inteligencia programozásával kivitelezhező, a fentiek alapján. Ezen programkód elkészült, már csak fel kell ruházni: [zip]/

ज HATÁSKÖR

A föld sem hordoz a hátán egyebet, csak tenyeret, minden t betű tűvolságát tekintve csak zajtalan környezetben hallható, hát elemzésképpen minden T betűt távolíts el a szövegből és nézd meg miként hat ez az értelemre? [youtube]

Jelentést megkülönböztetők:

ॐ INDÍTVÁNY

Pavelka Lívia : Nyelvtan és helyesírás 2. osztály 2. A magánhangzók hosszúsága és jelentésmegkülönböztető szerepe: [youtube] [youtube]

h

Muse Sounds - Searching Four


KAPCSOLAT: +36 30 399 3130
Névnapi nyereményjáték!