Tóth Anasztázia - natijoga@gmail.com - 06 20 272 16 81

Céges jóga

Jóga a munkahelyen - munka előtt, közben (ebédidő) vagy a munkaidő után.

Első lépés

Ha van a munkahelyeden egy alkalmas helyiség, egy szőnyegpadlós, vagy parkettás tárgyaló, konferenciaterem, vagy egy nagyobb méretű iroda, ahol esetleg mozgathatók a bútorok, akkor a dolgozók körében végzett előzetes igényfelmérés után már csak a megfelelő időpontot kell kiválasztani az első bemutató órához. (A jógázásra alkalmas helyszínen - ahol a kövön kívül bármilyen burkolat megfelelő - egy embernek egy jógaszőnyegnyi (kb. 65x180 cm) helyre van szüksége.)

Bármilyen típusú jógaórát választhattok, a teljesen kezdő, relaxációs, ízületi átmozgatástól kezdve, a dinamikusabb irányzatokon át, egészen az Astanga Vinyásza Jógáig. Az órákat a résztvevők igényeihez igazítom, és a későbbiekben együtt kialakítjuk, felépítjük a közös gyakorlást.

Csapatépítés céges jógával!

Rendszeresen tartok jógaórákat cégeknél, és az a tapasztalatom, hogy egy fárasztó munkanap után a közös jógázás egyaránt nagy segítség a mindennapi stressz levezetésében, és a közérzet javításában.

Az a munkanap, amelyik egy jógaórával fejeződik be az irodában, a kikapcsolódás és feltöltődés mellett, remek közös program és csapaépítő lehetőség is, melyhez az oldott légkör garantált, hiszen jógaórán a légzés és mozgás tudatos összehangolása megnyugtatja az idegrendszert, s egy relaxált tudatállapotot eredményez.

- A cikk a kép után folytatódik. -

Céges jóga

Céges jógaCéges jóga

Sorry, de hamarosan visszavonulunk az FACEBOOKRÓL! 2017-ben a HÍRLEVELET és a YouTube csatornát fogjuk előnyben részesíteni, ezért itt az ideje feliratkozni!

Testi-lelki-szellemi egyensúly

A jóga alapvetően hozzájárul testi-lelki-szellemi egyensúlyunk megőrzéséhez. Erőteljesen felveszi a harcot a mai, modern, városi életmód hatásaival, amilyen pl. többek között az elhízás és a depresszió is. Rengeteg embernek jelent felüdülést egy fárasztó munkanap után, a szervezet tudatos átmozgatása, mely légzőgyakorlatokkal kombinálva megnyugtatja az idegrendszert, és tökéletes stresszlevezető módszer is. Erősíti az immunrendszert, felfrissít, és rendszeresen gyakorolva teljes kiegyensúlyozottságot biztosít a mindennapokban. A jóga, mint egészségmegőrző-, betegség megelőző napi gyakorlat - a mai, modern kor emberének eszköztárából nem hiányozhat.

Ezen kívül az önmegismerés hatásos eszköze, nemcsak mentális frissességet biztosít rendszeres gyakorlójának, hanem egy mélyebb önmegismerő folyamat kezdte lehet a kitartó gyakorlás. Az ászanák kiegyensúlyozó, stresszlevezető hatása alapvetően egy relaxált tudatállapotot is eredményez, a mozgás és légzés összehangolása által, melyet egy befejező relaxáció tovább mélyít minden gyakorlás végén.

Betegségek megelőzésére

Nem elhanyagolható fizikai egészséget helyreállító hatása sem, pl. hátfájás, ízületi problémák jelentős javulást mutatnak a rendszeres gyakorlás elkezdése után szinte 1- 2 héten belül. Ülőmunkát végzőknek szinte elengedhetetlen a hát/deréktájék, medence, a karok és lábak napi átmozgatása. Számos betegség csökkenthető a jóga segítségével. Helyreállítja a test ízület statikáját, izomegyensúlyát, miközben a szívműködésre, ideg,-keringési,-és nyirokendszerre, az összes szervre és mirigyre pozitív hatást gyakorol.

- A cikk a kép után folytatódik. -

Ha minden nap kitartóan gyakorlod a jógát, akkor képes leszel szilárdsággal és érettséggel fogadni az élet zűrzavarát.

B.K.S. Iyengar

Bemutató videó

Ez a videó egy nyári, szabadtéren felvett óra, mely bepillantást enged egy jógaórába.

KEZDŐ JÓGA

Iratkozz fel csatornánkra!

Magánórák, bemutatók

Ha nem szeretnél csoportban jógázni, egyéni órára is van lehetőség. Céges rendezvényeket, esetleg csapatépítő tréninget színesítő, bemutató, gyakorló jógaórát is szívesen tartok.

BEMUTATKOZÁS - Tóth Anasztázia

Több mint 12 éve találkoztam először a jógával. Főiskolás éveim alatt hatha jógát, pránajámát gyakoroltam. Már akkor megnyilvánult számomra az életem minden területén a jóga komplex (testi- lelki-szellemi egészséget megőrző, kiegyensúlyozó) hatása. Akkor még más mozgásformák töltötték ki a szabadidőmet (kezdetben balett és néptánc, majd közel 10 évig a versenytánc, később az aerobik, futás). Eddigi tapasztalataim szerint az Astanga Vinyásza Jóga a leghatékonyabb módszer a fejlődésre, komplex és mindenre kiterjedő gyökeres átalakulást tapasztaltam a gyakorlás által az életem szinte minden területén.

Önmegvalósítási útnak fogom föl a jógát, melynek fontos része az ászana gyakorlás, amit nem lehet a filozófiától különválasztani. A jóga, mélyreható változásokat előidézve, megtanít felülemelkedni a félelmeinken, ezzel a mindennapi élet nehézségeivel szemben ellenállóbbá, kitartóbbá tesz. Hiszek abban, hogy minden apró erőfeszítés meghozza a gyümölcsét.

Elérhetőségeim

Tóth Anasztázia Email: natijoga@gmail.com Tel.: 06 20 272 16 81

Akró Jóga WORKSHOP
Termi jógaórák a Perc utcában

A Margitszigeti Jóga csapata télen is (szeptembertől-áprilisig) vár Mindenkit szeretettel termi óráin!

A margitszigeti szabadtéri órák hangulata igazi közösségi élményt biztosít számunkra immár harmadik éve. Ennek köszönhetően a téli időszakban is folytatjuk a közös jógázást. Idén télen egy nagy, tágas terem ad otthont jógaóráinknak, a 3. kerületi Budapesti Tánciskolában (5 percre a Tímár utcai Hév megállótól).

Vinyásza Flow

A komfortzónán túli élmény! Még hogy a jóga nem izgalmas?

Az órán szinte folyamatosan mozgunk, egyik ászanából áramlunk a másikba, ami segíti az elengedést, a légzéssel összehangolt mozdulatok, a gondolatok lecsendesítését. Ha sikerül folyamatosan a légzésünkre figyelünk, megvalósíthatjuk a teljes harmóniát a gyakorlásunkban, ezáltal a mindennapjainkban is. Minden óra más, általában ászana sorozatok követik egymást, egy-egy adott téma köré építve az órát, kretívan és dinamikusan. Gyakran megjelenik az órában az Astanga jógából ismert vinyásza mozdulatsor, ami összekötő elem az ászanák között, fenntartva a folyamatosságot, illetve a hajlékonyság és erő egyensúlyát.

Jin jóga

Cseréld le a gondolataidat és élvezd ahogy elcsendesedik az elme...

A jin jógában hosszan tartjuk ki a pózokat, 3-5 percig is akár, ami elsőre az elmének is nagy kihívást jelenthet, főleg, ha a dinamikusabb gyakorláshoz vagyunk szokva. A jin típusú jóga, ahogy a neve is mutatja, egy passzív, befogadó, statikusabb minőséget képvisel, szemben az aktív, dinamikus, erőteljes oldallal, ahová pl. az Astangát lehet sorolni. Legyünk kitartóak, különösen, ha nem szoktunk hozzá, hogy hosszan maradjunk benne egy ászanában.

Kezdő jóga

Teljes testet átmozgató, könnyed gyakorlás hétfőn és vasárnap a szabadban!

A bevezető ráhangolódást kezdő Napüdvözlet gyakorlatsor követi, majd álló,-ülő,- és fekvő ászanákat végzünk, végül levezetésként passzív nyújtás következik, és fordított pózok. Teljes testet átmozgató gyakorlatsor, mely biztonságosan végezhető kezdő gyakorlók számára is. Megismerkedünk az alapvető ászanákkal (testtartásokkal), miközben tudatosítjuk a mozdulat és légzés összehangolását, kapcsolatát. Az óra az elmaradhatatlan Savászanával, befejező relaxációval végződik, mely után felfrissülten, tiszta fejjel folytathatjuk a napot.

Intervall jóga alaptanfolyam

Az intervall jóga elnevezés viszonylag új. Ez az óra jellegében az erősítő/power, és a vinyásza flow jógaórák hangulatát idézi. Az erősítést, a nyújtást-és az állóképesség fejlesztését ötvözi.

A jóga elsődleges jelentése egység, összekapcsolódás. Hitem szerint egy önismereti út, mely során az önmegvalósításra törekvő ember az élet legfontosabb kérdéseire kaphat választ. Erre a jóga hagyomány szentírásai többféle folyamatot is javasolnak, melyek segítségével a legfontosabb lételméleti kérdéseket boncolgató, kereső ember közelebb kerülhet transzcendentális céljához.

JÓGA A NAPPALIDBAN

Országos összehangolt jógaóra a nappalidban

Terítsd le CSÜTÖRTÖK este a jógaszőnyeget a nappalidban ♥ felszólítással indítunk kísérleti adásokat CSÜTÖRTÖKÖN 19.00 órai kezdettel. 1. Az FB eseményben (a linket a bekezdés után találod) jelezd az OTT LESZEK gombbal a részvételi szándékod. 2. CSÜTÖRTÖK 19.00 órai időpontban légy itt a laptop, tablet, tv előtt a jógaszőnyegen 3. Indítsd el a kb. 18.55 perckor ide posztolt technikai adást és a videó alatt kommentben jelezd, hogy megérkeztél, pl. így: Namaste! 4. és 19.00- kor kezdődik a jógaóra! A meghívás gombbal KÉRD MEG BARÁTAIDAT, hogy CSATLAKOZZANAK a kezdeményezéshez!

MEGOSZTANÁD? (10)AKTUÁLISFB CsoportÓRARENDONLINE HELYFOGLALÁS

MARGITSZIGETI JÓGA - Rendszeres szabadtéri program a margitszigeti Nagyréten!
Margitsziget Nagyrét, Zielinski Szilárd sétány, BudapestBudapest1138