Tóth Anasztázia - natijoga@gmail.com - 06 20 272 16 81

Céges jóga

Jóga a munkahelyen - munka előtt, közben (ebédidő) vagy a munkaidő után.

Első lépés

Ha van a munkahelyeden egy alkalmas helyiség, egy szőnyegpadlós, vagy parkettás tárgyaló, konferenciaterem, vagy egy nagyobb méretű iroda, ahol esetleg mozgathatók a bútorok, akkor a dolgozók körében végzett előzetes igényfelmérés után már csak a megfelelő időpontot kell kiválasztani az első bemutató órához. (A jógázásra alkalmas helyszínen - ahol a kövön kívül bármilyen burkolat megfelelő - egy embernek egy jógaszőnyegnyi (kb. 65x180 cm) helyre van szüksége.)

Bármilyen típusú jógaórát választhattok, a teljesen kezdő, relaxációs, ízületi átmozgatástól kezdve, a dinamikusabb irányzatokon át, egészen az Astanga Vinyásza Jógáig. Az órákat a résztvevők igényeihez igazítom, és a későbbiekben együtt kialakítjuk, felépítjük a közös gyakorlást.

Csapatépítés céges jógával!

Rendszeresen tartok jógaórákat cégeknél, és az a tapasztalatom, hogy egy fárasztó munkanap után a közös jógázás egyaránt nagy segítség a mindennapi stressz levezetésében, és a közérzet javításában.

Az a munkanap, amelyik egy jógaórával fejeződik be az irodában, a kikapcsolódás és feltöltődés mellett, remek közös program és csapaépítő lehetőség is, melyhez az oldott légkör garantált, hiszen jógaórán a légzés és mozgás tudatos összehangolása megnyugtatja az idegrendszert, s egy relaxált tudatállapotot eredményez.

- A cikk a kép után folytatódik. -

Céges jóga

Céges jógaCéges jóga

shutterstock.com

Szia! Program ajánló hírlevél? Erre! Erre! Itt tudsz felíratkozni:

Testi-lelki-szellemi egyensúly

A jóga alapvetően hozzájárul testi-lelki-szellemi egyensúlyunk megőrzéséhez. Erőteljesen felveszi a harcot a mai, modern, városi életmód hatásaival, amilyen pl. többek között az elhízás és a depresszió is. Rengeteg embernek jelent felüdülést egy fárasztó munkanap után, a szervezet tudatos átmozgatása, mely légzőgyakorlatokkal kombinálva megnyugtatja az idegrendszert, és tökéletes stresszlevezető módszer is. Erősíti az immunrendszert, felfrissít, és rendszeresen gyakorolva teljes kiegyensúlyozottságot biztosít a mindennapokban. A jóga, mint egészségmegőrző-, betegség megelőző napi gyakorlat - a mai, modern kor emberének eszköztárából nem hiányozhat.

Ezen kívül az önmegismerés hatásos eszköze, nemcsak mentális frissességet biztosít rendszeres gyakorlójának, hanem egy mélyebb önmegismerő folyamat kezdte lehet a kitartó gyakorlás. Az ászanák kiegyensúlyozó, stresszlevezető hatása alapvetően egy relaxált tudatállapotot is eredményez, a mozgás és légzés összehangolása által, melyet egy befejező relaxáció tovább mélyít minden gyakorlás végén.

Betegségek megelőzésére

Nem elhanyagolható fizikai egészséget helyreállító hatása sem, pl. hátfájás, ízületi problémák jelentős javulást mutatnak a rendszeres gyakorlás elkezdése után szinte 1- 2 héten belül. Ülőmunkát végzőknek szinte elengedhetetlen a hát/deréktájék, medence, a karok és lábak napi átmozgatása. Számos betegség csökkenthető a jóga segítségével. Helyreállítja a test ízület statikáját, izomegyensúlyát, miközben a szívműködésre, ideg,-keringési,-és nyirokendszerre, az összes szervre és mirigyre pozitív hatást gyakorol.

- A cikk a kép után folytatódik. -

Ha minden nap kitartóan gyakorlod a jógát, akkor képes leszel szilárdsággal és érettséggel fogadni az élet zűrzavarát.

B.K.S. Iyengar

Bemutató videó

Ez a videó egy nyári, szabadtéren felvett óra, mely bepillantást enged egy jógaórába.

KEZDŐ JÓGA

Iratkozz fel csatornánkra!

Magánórák, bemutatók

Ha nem szeretnél csoportban jógázni, egyéni órára is van lehetőség. Céges rendezvényeket, esetleg csapatépítő tréninget színesítő, bemutató, gyakorló jógaórát is szívesen tartok.

BEMUTATKOZÁS - Tóth Anasztázia

Főiskolás éveim alatt, 16 évvel ezelőtt találkoztam először a jógával. Már akkor megnyilvánult számomra az életem minden területén a jóga komplex, egészséget megőrző, kiegyensúlyozó hatása. Akkoriban még más mozgásformák töltötték ki a szabadidőmet (kezdetben balett és néptánc, majd a versenytánc,-és a tánc különböző műfajai, később az aerobik, futás). A dinamizmust a jóga gyakorlásomban is megőriztem, az erőteljes, dinamikus jóga irányzatokhoz vonzódom leginkább, bár szinte már az összes jóga típusban kipróbáltam magam, mind gyakorlóként, mind oktatóként. Eddigi tapasztalataim szerint az Astanga Vinyásza Jóga a leghatékonyabb módszer a fejlődésre, az elmúlt években, komplex és mindenre kiterjedő gyökeres, pozitív átalakulást tapasztaltam a gyakorlás által az életem szinte minden területén.

Önmegvalósítási útnak fogom föl a jógát, melynek fontos része az ászana gyakorlás, amit nem lehet a filozófiától különválasztani. A jóga, mélyreható változásokat előidézve, megtanít felülemelkedni a félelmeinken, ezzel a mindennapi élet nehézségeivel szemben ellenállóbbá, kitartóbbá tesz. Akárhogyan is fogjuk föl a jógát, a rendszeres gyakorlás pozitív hatásai, előbb-utóbb fizikai-és mentális szinten is meg fognak nyilvánulni. Elkötelezetten állok a jógaoktatás mellett évek óta - hiszek abban, hogy minden apró erőfeszítés meghozza a gyümölcsét.

Elérhetőségeim

Tóth Anasztázia Email: natijoga@gmail.com Tel.: 06 30 377 26 13

Kattints ide és folytasd a beszélgetést!

Kattints ide és folytasd a beszélgetést!

MEGOSZTANÁD? (12)YOUTUBEFB CsoportÓRARENDONLINE HELYFOGLALÁS

Céges Jóga
MARGITSZIGETI JÓGA - Rendszeres szabadtéri program a margitszigeti Nagyréten!
Margitsziget Nagyrét, Zielinski Szilárd sétány, BudapestBudapest1138