Jin jóga

Cseréld le a gondolataidat és élvezd ahogy elcsendesedik az elme...

Július 23. vasárnap 10:00

A passzív pózok művészete

A jin jógában hosszan tartjuk ki a pózokat, 3-5 percig is akár, ami elsőre az elmének is nagy kihívást jelenthet, főleg, ha a dinamikusabb gyakorláshoz vagyunk szokva. A jin típusú jóga, ahogy a neve is mutatja, egy passzív, befogadó, statikusabb minőséget képvisel, szemben az aktív, dinamikus, erőteljes oldallal, ahová pl. az Astangát lehet sorolni. Legyünk kitartóak, különösen, ha nem szoktunk hozzá, hogy hosszan maradjunk benne egy ászanában.

Egy kis időt hagyjunk az elménknek, legyőzni a kezdeti esetleges ellenállást. Komoly próbatétel lehet fizikailag és mentálisan is ez a látszólag passzív, lassabb tempójú jógaóra.

HOGYAN ÉS MIRE HAT?

Hatásmechanizmusát tekintve fontos megemlíteni az ún. nádikat, más néven meridiánokat. Ezek energia csatornák, melyek a test mélyebb kötőszöveteiben találhatók, és behálózzák a testünket, így természetesen szerveink működésére is hatással vannak. Miközben hosszan kitartjuk az egyes pózokat, testünk súlyával és a gravitáció segítségével, nyomást gyakorolunk az energia csatornákra, majd amikor kijövünk a pózokból, az energiaáramlás hirtelen megindul, ezáltal kapnak egy energialöketet, mely minden szervre, szervrendszerre jótékony, frissítő, energetizáló hatással van. Ezáltal megakadályozható az ízületek kiszáradása, tápláljuk a szalagokat, porcokat, csontokat is.

- A cikk a kép után folytatódik. -

Amikor elcsendesedik az elme

Amikor elcsendesedik az elmeAmikor elcsendesedik az elme

Szia! Program ajánló hírlevél? Erre! Erre! Itt tudsz felíratkozni:

ONLINE HELYFOGLALÁS

2018. Máj. 21.
hétfő
10:00
Jin Jóga a természetben - Pükösdi Újjászületés  
Where: Margitsziget Nagyrét
Margitsziget Nagyrét, Zielinski Szilárd sétány, Margitsziget Nagyrét, Zielinski Szilárd sétány, Budapest

MIÉRT ÉRDEMES GYAKOROLNI?

A jótékony fizikai hatások mellett, mentális egészségünkre gyakorolt hatását is érdemes megemlíteni. Azáltal, hogy több percet is eltöltünk egy pózban, könnyebb gyakorolni a befelé figyelést. Növekszik a koncentrációs képességünk. Elcsendesedik az elme, kiegyensúlyozottabbá, nyugodtabbá válunk. Legyünk kitartóak, különösen, ha nem szoktunk hozzá, hogy hosszan maradjunk benne egy ászanában. Egy kis időt hagyjunk az elménknek, legyőzni a kezdeti esetleges ellenállást. Komoly próbatétel lehet fizikailag és mentálisan is ez a látszólag passzív, lassabb tempójú jógaóra.

- A cikk a kép után folytatódik. -

Mindenkinek jó szívvel tudom ajánlani! Rengeteg energiát ad, teljes mértékben feltölt! Emellett lehet feszegetni a határokat is :) Kezdők, haladók bátran kipróbálhatják. Rendszeres gyakorlással érezhető, látható a fejlődés. Sokféle óratípus közül lehet választani, mindegyiknek fantasztikus gyó

Kenéz Tímea

Tudatosságot alakítunk ki

Ha abból az alapfeltevésből indulunk ki, hogy jelenlegi testünk, múltbeli gondolataink, érzelmeink és tetteink összessége, akkor a tökéletes egészségünk helyreállítása szempontjából elengedhetetlen a régi, tudatalatti benyomások/lenyomatok feloldása.

A jóga ászanák (testtartások) mind anatómiailag, mind energetikailag megfelelő módszert biztosítanak arra, hogy megszabaduljunk a testünkben raktározott múltbeli kötöttségektől, berögzült, megszokott cselekvési mintáinktól, és megérkezhessünk a jelen pillanatba, miközben megfelelő testtudatosságot alakítunk ki.

MJ20 Szabadtéri csípőnyitó jin jóga

Iratkozz fel csatornánkra!

Kattints ide és folytasd a beszélgetést!

Kattints ide és folytasd a beszélgetést!

MEGOSZTANÁD? (85)YOUTUBEFB CsoportÓRARENDONLINE HELYFOGLALÁS

Tanfolyam
A valós értékedet az határozza meg, hogy mennyivel több értéket adsz annál, mint amennyit fizetségként kapsz érte.
MARGITSZIGETI JÓGA - Rendszeres szabadtéri program a margitszigeti Nagyréten!
Margitsziget Nagyrét, Zielinski Szilárd sétány, BudapestBudapest1138